Diverse

Abilitati de management pentru secretare, asistenti administrativi si personal de asistenta

Abilitati de management pentru secretare, asistenti administrativi si personal de asistenta
Laurentiu Ianculescu

seminarJoi, 13 octombrie 2016, la Bucuresti, World Trade Center Bucharest va organiza un seminar interactiv destinat secretarelor, asistentilor administrativi si personalului de asistenta, prezentat de Prof. Univ. Dr. Popescu Dan.

Cine este lectorul

Prof. univ. dr. POPESCU Dan este expert cu experienta de peste 30 de ani in domeniul Management, Managementul resurselor umane, Managementul afacerilor, Comunicare si negociere, Comunicare in institutii publice. Este membru al Asociatiei Europene a Specialistilor in Resurse Umane, initiator si Director al programului de cursuri postuniversitare de Comunicare si negociere in afaceri –  ASE Bucuresti, Profesor asociat al Institutului Universitar de Tehnologie din Belfort si Strasbourg, Franta, etc.

Are numeroase specializari atat in tara cat si in strainatate, printre care amintim: Comunicare si negociere in afaceri, Managementul resurselor umane, Managementul IMM-urilor la Universitatea din Murcia, Spania; Doctor in Economie, specializarea Management; Economie de piata, Comunicare interpersonala si negociere, Managementul Resurselor Umane la Institutul Superior de Gestiune (ISG) din Paris, etc.

Vreti sa fiti o asistenta exceptionala?

Atunci aveti nevoie de abilitatile unui manager pentru a supravietui si a progresa – abilitati de comunicare interpersonala, capacitatea de a negocia bine, perspicacitate decizionala, capacitatea de a gestiona schimbarea, capacitatea de a a reusi si dezvoltarea spiritului de echipa si de multe alte abilitati despre care ai putea crede ca le sunt necesare doar managerilor. In cadrul acestui seminar interesant de o zi, veti invata elementele esentiale ale domeniului managementului — abordari de mare impact care va vor conferi increderea, puterea si cunostintele pentru a “va descurca.”

Vreti sa fiti eficienta lucrand inechipa?

Intr-o singura zi, veti putea intelege cum sa motivati oamenii care va pot ajuta sa reusiti! Puteti gestiona activitatea celorlalti, chiar daca nu detineti o functie superioara (si puteti face acest lucru fara a da nastere unor reclamatii sau resentimente). Depasiti conflictele care, in mod inevitabil, fac finalizarea sarcinilor mai dificila. Aflati cum sa conduceti oamenii — si sa le castigati respectul si sprijinul permanent!

Va intereseaza o evolutie profesionala?

Va doriti o perspectiva complet noua asupra postului dvs.? Inca de a doua zi, veti aborda provocarile si solicitarile cu o vigoare si o hotarare care va vor surprinde. Problemele si obstacolele care pareau de nerezolvat in ziua anterioara, vor deveni situatii carora le puteti face fata – cu usurinta si profesionalism!

PUBLIC TINTA

Programul se adreseaza tuturor persoanelor care ocupa sau sunt interesate de un post de asistent manager, office manager, secretara, executive assistant, etc.

TEMATICA:


  1. Ce trebuie sa stie si sa faca un Asistent Manager (AM)
  • de la dezvoltarea personala, la performanta in activitate
  • ce facem mai intai: lucrurile urgente sau pe cele importante?
  • depasirea clasicului „baraj al secretarei”
  1. Abilitatile de comunicare interpersonala pe care trebuie sa le dovedeasca un AM
  • cunoasterea interlocutorului
  • stapanirea tehnicilor de comunicare
  • 20 de conditii esentiale pentru a reusi in activitatea profesionala cotidiana
  • modalitati de adaptare la motivatiile interlocutorului, in vederea prevenirii si/sau a gestionarii situatiilor conflictuale
  1. Cum sa comunicam mai bine cu sefii, cu colegii si cu subordonatii
  • elemente de programare neurolingvistica aplicabile in activitatea cotidiana
  • aplicatii ale analizei tranzactionale in activitatea AM; stapanirea si gestionarea eficienta si eficace a situatiilor conflictuale
  1. Abilitati de negociere
  • etapele negocierii
  • principii, reguli, tehnici si tactici de negociere, pentru a face fata oricarui tip de situatii
  • negocierea cu interlocutorii atotcunascatori, neincrezatori si nababi
  1. Arta de a reusi si dezvoltarea spiritului de echipa. Ce este si ce presupune lucrul in echipa

DE CE SA PARTICIP LA ACEST SEMINAR:

Dumneavoastra si angajatorul dumneavoastra va doriti sa aveti posibilitatea:

  • Sa gestionati oamenii si proiectele independent, cu supraveghere minima din partea superiorului?
  • Sa gestionati proiecte de la cele mai mici pana la cele mai mari, cu abilitatea unui manager de proiect profesionist?
  • Sa luati decizii cu incredere si sa fiti mandru de faptul ca ati facut cea mai buna alegere?
  • Sa neutralizati personalitatile dificile care va fac ziua ingrozitoare?
  • Sa negociati contracte profitabile pentru ambele parti atat in interiorul cat si in exteriorul companiei?
  • Sa creati un plan pentru astazi, saptamana aceasta, chiar si pe mai multe luni, datorita caruia nu ramaneti in urma cu obiectivele importante?
  • Sa creati o alianta care v-ar transforma pe dvs. si pe seful dvs. in cea mai de invidiat echipa din cadrul organizatiei dvs.?

Daca ati raspuns DA… acest seminar de abilitati de management vi se potriveste de minune!

In plus, veti primi o Diploma de participare nominala, utila in cariera dvs. profesionala!

CUVINTE ADRESATE MANAGERILOR

Stimate manager,

Cand veti citi aceasta oferta de curs, probabil va veti gandi in ce mod ii poate fi util acest seminar asistentului dvs. in indeplinirea sarcinilor de serviciu.

Nu faceti acest lucru. Mai bine ganditi-va la responsabilitatile profesionale si la beneficiile personale. Sa spunem lucrurilor pe nume: cu cat asistentul dvs. poate prelua mai multe sarcini, cu atat veti avea mai mult timp si mai multa energie pentru aspectele mai complexe ale postului dvs.. Cu cat trebuie sa petreceti mai mult timp in supravegherea si gestionarea activitatii celorlalti, cu atat puteti obtine performante superioare in alte domenii.

Exista numeroase seminarii de “abilitati pentru asistenti” oferite in prezent, dar acest seminar intensiv de o singura zi nu este doar o simpla repetare a elementelor de baza. Este un curs unic creat special pentru a preda abilitati de management asistentului dvs. – managementul de proiect, negocierea, luarea de decizii, gestionarea schimbarii, gestionarea oamenilor — abilitatile superioare care vor conferi activitatii echipei dvs. un nivel de eficacitate superior, pe care nu l-ati fi crezut vreodata posibil. Uitati-va ce aveti in calendar sau pe birou in acest moment. Ganditi-va de cate dintre acele lucruri s-ar putea ocupa asistentul dvs. cu tehnicile pe care le vom acoperi in acest curs intuitiv, inovator. Sunteti dator fata de dvs. insiva — si fata de asistentul dvs. — sa profitati de acest seminar intensiv, de consolidare a abilitatilor.

Mai multe detalii gasiti pe www.wtib.ro

Inscrieri: wtib@wtib.ro   /   Fax: (021) 319 12 96

Persoana de contact: Silvan CONSTANTIN  Mobil: 0724 413 568 / Tel: (021) 202 43 25

 

Cititori :12751
Laurentiu Ianculescu Laurentiu Ianculescu (1054 Posts)

Expert Contabil – Membru al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania – Tel: 07 27 57 17 97, Master Count Services


Pentru comentarii Click aici

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Diverse
Laurentiu Ianculescu

Expert Contabil – Membru al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania – Tel: 07 27 57 17 97, Master Count Services

More in Diverse

Vrei sa fii primul care citeste articolele noastre? Simplu, aboneaza-te la newsletter-ul nostru! Adauga adresa ta de email aici:

Nota: Continutul site-ului faracontabilitate.ro poate fi utilizat exclusiv in scopuri personale. Reproducerea integrala sau partiala a textelor din site-ului www.faracontabilitate.ro este posibila numai cu acordul prealabil scris al faracontabilitate.ro. Echipa redactionala a site-ului incearca sa furnizeze VIZITATORILOR informatii cat mai corecte, din surse autorizate. Cu toate acestea, site-ul faracontabilitate.ro nu poate garanta corectitudinea tuturor informatiilor publicate. In cazul informatiei cu caracter juridic, VIZITATORILOR le este recomandat sa verifice corectitudinea informatiei si din alte surse. Informatia este prezentata gratuit si fara garantii, de aceea site-ul faracontabilitate.ro nu este raspunzator de eventualele daune survenite in urma utilizarii informatiilor si serviciilor furnizate de acest site. Siteul www.faracontabilitate.ro nu poate fi facut raspunzator pentru erorile aparute in unul din materialele prezentate si nici pentru modul in care un VIZITATOR al site-ului utilizeaza in orice fel informatia prezentata in acest site. |   © 2011-2015 Fara Contabilitate
  Termeni si conditii    |    Protectia datelor cu caracter personal    |    Contact