
Cum se contesta un proces verbal intocmit de catre Directia Antifrauda din cadrul ANAF
Contestarea unui process verbal se face in termenul legal mentionat pe acest proces verbal, care poate fi 15 sau 30 zile.
In urma unui control de la Directia Antifrauda din cadrul ANAF sunt foarte mari sanse sa primti un proces verbal, care nu neaparat sa fie o amenda, ci poate fi si un avertisment. Daca ati constatat ca respectivul proces verbal este intocmit gresit, sau pur si simplu nu sunteti deacord cu acesta, puteti urma instructiunile de pe spatele acestuia, astfel il puteti constata in termenul legal la Judecatoria in raza careia s-a intocmit respectivul proces verbal, intocmind o plangere contraventionala in numele Directiei Antifrauda.
Ce contine o plangere contraventionala?
Aceasta plangere o intocmiti completand pe formatul unei adrese cu antet urmatoarele elemente:
-Adresantul sau Judecatoria la care depuneti respective plangere,
-datele celui care face plangerea,
-datele celui care a intocmit Procesul Verbal,
-cerintele-de exemplu anularea procesului verbal, sau modificarea pedepsei,
-motivele care va fae sa intocmiti aceasta plangere,
-la final numele companiei si persoana ce a intocmit plangerea, cu date de contact si semnatura,
-data intocmirii si stampila.
Aceasta plangere se depune la Judecatorie, impreuna cu o taxa de 20 de ron, si cu copii dupa actele doveditoare.
Pentru mai multe informatii sau nelamuriri, nu ezitati sa ma contactati.
Ionut Bratanov, 0726.676.235
Contabil independent
Facebook
Google+
LinkedIn
RSS